2007-05-04

ZA ALENA I ADELA – najluđe bratiće

Eh…napokon mu se ispunio životni san. Odlazi na brod (4 mjeseca), kreće iz Kopra u 9 ujutro, a zatim putuje za Belgiju. Nemate pojma koliko mi je drago zbog njega, ali još više žao jer ga neću vidjet 4 mjeseca. Poludjet ću. Još smo se više zbližili u Bosni, za vrijeme uskrsnih praznika. On je skupa sa mnom ubijao dosadu, a navečer je na rasporedu uvijek bila doza smijeha. Od škakljanja do otimanja deke. Bilo mi je super s njim i mojom sekom. Najviše smo se zabavljali s jednim psićem kojeg smo zatekli kraj ulaznih vrata. Mali je, crn, nemam pojma koja pasmina, ali ime mu je Blacky. Alen mu je napravio malu kućicu, a ja i seka smo išle k'o fol jest u drugu sobu da bi ostavile Blackyu nešto da pojede. No, dosta o psiću. Alen je taj koji odlazi. Čekao je dugo za taj posao, ali isplatilo se. Sad ide 4 mjeseca na brod, a onda je naš 2 mjeseca kod kuće. Sve što želim reći jest da ga puno volim i da mi je jako drago što mu se jedan od snova napokon ispunio. Da nadodam; Alen ima i brata blizanca – Adela koji sada ide na fakultet u Rijeci. Super su mi obojica pa ću napisati VOLIM VAS!!!

1 komentar:

Anonimno kaže...

Eto... i on došao na svoju zelenu granu... napokon... lijep post... uživaj, volim te.

Yazzminator