2007-03-03

Jasmin

Evo da napišem nešto i u vezi tebe Jasko. Bio si se malo naljutio zbog prvog posta, ali rješeno sve. Rođen je 13.07.1988., na petak trinaesti. Bio je s Asmirom u razredu i uspio završiti prošle godine. Sada radi u Fistu i kako sam shvatila uopće mu nije loše, čovjek uživa. Iza sebe čuvam nešto predivno – našu vezu, i mogu vam reći da je nikad neću požalit jer mi je priuštio najljepše trenutke koje sam mogla proživjeti. Iz dana u dan nove fore, nove gluposti, nove zabave i da, novi telefonski brojevi. On je jedan dobar momak, žao mi je što je sve tako ispalo, ali valjda je moralo jer sve ima svoje zašto. Ima nešto što mi je posebno drago, a to je što smo ostali prijatelji unatoč svemu. Kad bih mogla pisati sve o njemu, pa ni 500 mil blogova ne bi bilo dosta. Jasko super si, uživaj i ne daj se. Samo naprijed.

Nikada nećeš biti zaboravljen…p.s. čuvaj auto!!!

1 komentar:

Anonimno kaže...

ah,ah,ah... nemoj mi sad lakat... i da, imaš pravo, moram malo bolje čuvat auto... opet sa ga malo slupao.... p.(m)s. uživaj u životu... Drifter