2007-03-03

Haris

Eh sad smo se dotakli jednog velikog luđaka – Harisa. Rođen je 23.04.1989. ide u 3. razred srednje škole. Nema curu, zato đevojke u napad. Dobar momak, smišlja fore i nove gluposti iz dana u dan. Upoznali smo se preko Jasmina jer oni su frendovi pa…znate kako to ide. Njemu je sve u životu super, sve 5. uvijek nasmijan i veseo dečko. Trenira i igra za «NK Iskra», a trenira i za «NK Rudar». Lijep naočit momak, voli alkokol =), ali u «malim» količinama…hehe =). Poznat je skoro cijelom Labinu i okolici, a ako ga još ne znate morate ga upoznat, unijet će veselje i optimizam u vaše živote. Hare samo tako…mi te volimo!!!

p.s. nemoj previše pit!!!=)

3 komentara:

Anonimno kaže...

Ma ćeri moj nevolim ja piti alkohol ali kad kad popijem ali nikad se ne napijem malo glumim da sam pijan kad pijem ali lijepo mi je s drustvom pa pijemo zajedno ali ne svaki da i subotu nego kad se skupimo ps pozdravio te moj burazer slicni i zahvaljuje se na komplimentu o zurki .jedan veliki pozz od the slicni brothers

Yazz kaže...

daj harise ne prdi u fenjer...

Anonimno kaže...

Ej alma samo da ti kazem dosta sam razmisljao o sebi i shvatio sam da dosta ljudi "sere " po meni govoreći da ja radim ovo pa ono a to me je zivciralo i nisam znao sta da ucinim ali sad me boli k.... jer ja znam sta radim i kako radim a stvari koje ljudi pricaju vise me ne zanimaju kao sto su "cula sam da ti je modni dodatak boca" mislim koja budalla moze to reci a ja predpostavljam ona koja dode u tarantulu ne da se zabavlj vec da snima druge ljude kako rade stvari koje nebi trebali pa pricaju okolo o tome da bi bile u centru pozornosti ali to se brzo zaboravi pa moraju uciniti opet isto ali te osobe su najodvratnije koje se meni gade ali jeb ga netko mora biti ta osoba .posjetio sam azrin blog genijalan je ali moze se reci da ste identicne najboljše frendice i imate super blogove.Sorry sto ti pisem ovakav com. ali jeb ga moram nekom a ti si ta "žrtva" hahaha pozz od duplog harisa superstar