2007-03-24

ŽIVJELA...UMIREM

više ničeg nema...sve je pusto,mračno i prazno



Živjela za taj trenutak,
Živjela da pronađem svoj kutak.
Umirem jer doživjela taj trenutak nisam,
Umirem, ni kutak svoj pronašla nisam.



Nije mi žao što duša odlazi,
Ona napokon mir nalazi.
Napušta me puna ljubavi i dobrote,
Odlazi u tvoje toplote.



Ne brini, se naći će put,
Put do tvog srca…put,
Put do ljubavi tvoje…put,
Put do vječnosti…taj put.



Živjeti u duši tvojoj, za ljubav našu,
Govoriti ti da ne diraš čašu,
U njoj nema mene ni duše moje,
Naći ćeš me pogledaj tu, u srce svoje.

3 komentara:

Anonimno kaže...

JAKO LIJEPO, DOBRA PESMA... AKO SI JE TI IZMISLILA, TJ. S,MISLILA, ONDA JE STVARNO OK.....

Anonimno kaže...

hi, romeo. lijepa ti je pjesma, al nemoj mi bit u bedu. život ide dalje.. a ti moraš uživat,a ne zamarat se takvim stvarima. volim te, bacc

Anonimno kaže...

ljubice znaš da sam tu....
voli te rvoja spušva....šmrcalo...instruktor iz matematike....
azra