2007-07-24

napokon natrag...

evo me ljudi...vratila sam se...sve je super...radim u vaniliji u rapcu---nekad se umorim,nekad ne...ovisi o vremenu i raspoloženju...glavno je da je subota za uživanje...ne propuštamo je, ni ja, a ni jasko....dobro prošlu smo propustili,ali smo nadoknadili u nedjelju...drago mi je jer ,mi je sve krenulo super...jedino slabo viđam druge ljude...prijatelje, susjede i tako...ali bitno je da ja volim jasmina i da mi je super s njim....

btw:nisam mogla pisat jer mi net nije valjao,,,ali jasko dao popravit...uživajte....

3 komentara:

Anonimno kaže...

ODVRATNO....

Anonimno kaže...

ode blog u pičku materinu.... nema ga više... a malo mi ga je žao....
Yasmin

Anonimno kaže...

ei lutkice, evo ja sutra idem za BiH...yupiii
jedva čekam da vidim svu ekipu,ljubim te