2007-04-02

*to je ljubav*

Djevojka upita svog decka: "Da li si zaljubljen u mene?"
- On odgovori - Ne!
Ona ga pita: "Mislis li da sam lijepa?"
- On odgovori Ne!
Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvom srcu?"
- On odgovori Ne!
Na kraju ga upita: "Da te napustim, da li bi plakao za mnom?"
On opet odgovori Ne!
Okrenula se i veoma tuzna odlucila da ode od njega.
On ju na to zagrli i kaze joj: "Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
"Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim da si prekrasna!"
"Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
"Ja ne bih plakao da me napustis, ja bih umro zbog tebe!"

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

bas mi je dobra ta pjesma...full je lijepa...ajde mala...uzivaj...v.t

Anonimno kaže...

uuuu.... jako lijepo.. ali ljepša je ona što si je meni poslala... hihihi... jasmin

Anonimno kaže...

ljepša ko kad ju je od mene pokupila...heheh

volim te pupica
azra

Anonimno kaže...

NCNCNCN LUDE LI ŽENE... POZDRAV ....


JASMIN

Anonimno kaže...

hey..fora ti je blog..navrati do mene..i pusti koji komentarčić...cmokii!!!